perjantai 26. lokakuuta 2012

Hetken helpotus

Viime postauksesta on suoraan sanottuna naurettavan pitkä aika. Sillon kirjotin syksyn ekasta tentistä, mutta tähän mennessä niitäkin on ollut jo neljä. Kemian perusteiden tentti meni todennäkösesti penkin alle, mut elättelen toiveita, että pääsen silti läpi! 

Viimeset kaks viikkoa oon ollut labrakurssilla joka päivä. Se on ollu sekä tosi mielenkiintosta, että välillä tosi pitkäveteistä ja hankalaakin. Oon ilonen, että se on nyt ohi ja tenttikin meni varmasti läpi :) Hienointa oli saada käyttää kaikkia niitä laitteita ja menetelmiä, joista lukion bilsan kirjoissa aina kerrottiin. Lisäks sellanen tekeminen ja touhuuminen oli kivaa vaihtelua luennoilla istumiseen, ja kunnon keskittyminen vaikka standardisuorien piirtelyyn vei ajatukset aina pois kaikista stressaavista asioista. 
Nyt mulla ei oo seuraavaan kolmeen viikkoon mitään muuta kun luentoja klo 10-12 joka päivä... Saattaa olla, että koitan tehä sinä aikana jonkun kirjatentin, kun tuutori sitä suositteli.

Viime viikonloppuna olin Ulvilassa ja me käytiin lauantaina pelaamassa joukkueen kauden päättäjäisten kunniaks paintballia Porissa. Se oli ihan superkivaa ja jännittävää, vaikka tietysti meidän joukkue hakkas mennen tullen... No ei, kerran hävittiin. Pelkäsin aluks kauheesti, että se sattuu, mutta ei ne osumakohdatkaan kauheen kauaa sinertäny, vaikka mulla ainakin on edelleen ranteessa pieni kohouma :D
Paitballin jälkeen lähin kotiin, koska halusin ehtiä viettää aikaa perheeni kanssa myös. Muut jatko matkaa Lasikellarille syömään ja saunomaan, ja oli kuulemma kivaa :)

Juhlittiin sitten viikonloppuna mun synttäreitä perheen kanssa ja sain iPad 3:n lahjaksi porukoilta! Oon vieläki ihan onneni kukkuloilla. Iskä oli käyny ostamassa sen mulle ja hankkinu siihen sitte samalla vaaleenpunaset suojakuoret "iskän vaaleenpunaselle" :D
Maanantaina mulla vasta oli oikeesti syntymäpäivä, mutta juhlimiset oli juhlittu etukäteen. Kali oli tosin tehny mulle sunnuntain aikana suklaakakun ja maanantaina sain vielä lahjojakin. Lisäks tänään tuli postissa lahja kaverilta Ulvilasta - pelastit päiväni <3

Huomenna lähden joutsenretkelle Hankoniemeen kattomaan muuttavia lintuja. Ilmottauduin mukaan aika extempore, eli en yhtään tiedä millasta siellä on tai keitä sinne on tulossa, mutta näillä mennään - joutsenet on sen arvosia. Paljon vaatetta ja kuumaa kaakaota mukaan ja kamera laukkuun, niin eiköhän niillä selvitä :)

Hyvää alkavaa viikonloppua!

Yours, anni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti