maanantai 4. kesäkuuta 2012

Kesäkuu ja uusi viikko

Jeps, eli kuten olen aikaisemminkin sanonut mun piti aloittaa työt tänään. Päätettiin kuitenkin, että aloitan vasta huomenna, sillä muuten tää päivä olis menny vähän liian vaikeaksi :D Mun piti meinaan tänään mennä käymään lukiolla ja lisäksi mulla ja isoveljellä oli molemmilla hammaslääkäriaika Porissa varattuna (ei ollu reikiä!). Veljelläni oli myös lääkäriaika pitkittyneen flunssan takia, ja mun piti puolestani käydä laittamassa yo-rahat pankkiin. Autoja meillä on vaan kaksi, joten kyydit ja järjestelyt iskän ja äidin töiden ja mun ja veljen menojen välillä olis menny todella hankaliksi. Niinpä saatiin toinen auto meille, toisella isä heitti äidin töihin aamulla ja saatiin näin hoidettua kaikki päivän asiat kerralla :)

Lukiolla kävin ilmoittautumassa syksyn biologian kirjoituksiin. Kirjoitin viime syksynä eximian, mutta päätin, että jos en pääse nyt sisään Helsinkiin tai Turkuun, käyn korottamassa bilsan L:ään ja saan seuraavan kevään hakuun reippaasti lisää lähtöpisteitä. Jos pääsen Helsinkiin tai Turkuun, mitä epäilen suuresti, ei mulla oo mitään syytä panostaa yo-kokeeseen tai korottaa. Mutta koska ylppäreihin on pakko ilmoittautua huomiseen mennessä ja pääsykoetulokset saapuvat vasta tämän kuun lopussa, oli mun pakko lupautua tekemään koe ennen kuin edes tiedän, onko se tarpeen. Toivottavasti ymmärsitte :D

Mutta joka tapauksessa huomenna alkavat työt ja saan viettää joka päivä kahdeksan tuntia eläinten parissa. Onko olemassa parempaa? Ei ainakaan mulle :D 

Missä te olette kesätöissä? Pääsittekö töihin sinne, mihin halusitte? Pidättekö työstä oikeasti, vai teettekö sitä "vain rahan takia"?

Tässä vielä yksi ylppärikuva :)

 Yours, anni


2 kommenttia:

  1. Mä oon töissä kukkakaupassa, mikä on ihan kivaa. Ei se silti mikään toive ammatti ole, enimmäkseen siis rahan takia jaksan siellä touhuta.

    Toi kuva on todella kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kukkakaupassa vois olla ihan hauskaakin, toisaalta mä en ainakaan osaa mitään kimppuja vääntää :D Ja kiitos :)

      Poista