keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Naked truth

Varsinkin luetuimmissa suomalaisissa blogeissa kiertää tällä hetkellä "haaste", jossa tarkoituksena on ottaa muokkaamaton kuva itsestään mahdollisimman luonnollisena. Tempaus sai alkunsa tästä postauksesta. Moni on tämän jo toteuttanut, ja koska satuin kuulemaan koko jutusta just kun olin menossa suihkuun, päätin pyytää Kalia nappaamaan musta pari kuvaa suihkunraikkaana, hiukset märkinä ja täysin ilman meikkiä. Tässä näitä nyt sitte olis, enjoy... :D
 
Tässä kuvassa vielä fuskaan kun unohdin korvikset korviin, mutta sitte onneks tajusin ottaa ne pois :D
  


 


Jee jee. No, en mä muutenkaan arkisin käytä muuta kuin puuteria, ripsaria ja kajalia, koska oon laiska enkä lisäks edes osaa meikata mitenkään hienosti. Mutta kyllä se kajali/rajaus sen verran vaikuttaa, että en mä ilman meikkiä mielelläni koskaan mihinkään lähde. Tietysti lähikaupassa voi käydä ja noin poispäin, mutta esimerkiksi kouluun en pystyis ikinä lähtemään näin naturellina. Meikinpoistoaineen mukana meinaan lähtee myös itsevarmuuden viimeset rippeet. Hiukset on sitten eri asia. Niitä en laita, jos en jaksa, vaan vedän rumasti ponnarille melko hyvällä omatunnolla.

Eniten mua vaivaa se, että oon kuvissa ilman laseja, koska mun toinen silmä karsastaa hiukan. Lasien kanssa sitä ei huomaa, joten en koskaan oo ilman, vaikka pärjäisinkin. En oikeesti tarvis niitä muuten kuin lukemiseen. Oon jo miettinyt, että voisin joskus leikkauksella korjauttaa koko karsastuksen, mut ei mulla toisaalta oo mitään pakottavaa tarvetta olla ilman laseja.

Osaan mä olla turhamainen, mutta kyllä niitä "en todellakaan jaksa laittautua tänään"-päiviä tulee sillon tällön. 

Haastan kaikki, jotka haluaa kokeilla. Ihan hauskaahan tää on :D

Yours, anni  

2 kommenttia: