torstai 8. joulukuuta 2011

Joululahjoja!

Näin joulun alla lahjatoivelistat valtaa bloggerin aika täydellisesti :D Oon itte hirveen huono tekemään listoja, mutta ihan nyt mainitakseni jotain nopeesti, niin mun joululahjatoiveet on suurinpiirtein tässä:

1) Uusi suoristusrauta! Nykynen alkaa olla niin kärsinyt ja tehoton, että pelkään vielä jonain päivänä saavani siitä sähköiskun :D :(

2)
 

Tällainen jumpsuit :D Nimenomaan KOTIKÄYTTÖÖN. En tajua, miksi jotkut käyttää näitä julkisilla paikoilla. Eihän missään sanota, etteikö voisi tai saisi, ja onhan se jokaisen oma päätös, mutta henkilökohtasesti en ymmärrä sellasta :D Mun mielestä tää kuuluu mukavuusvaatteeksi neljän seinän sisään :) (Kuvan saa klikkaamalla suuremmaksi)

3)




BOOKS!! Esimerkiks nämä uutuudet kiinnostaa hirveesti. En normaalisti siis osta kirjoja omaksi, vaan meidän perheessä kirjat lainataan aina kirjastosta. Poikkeuksina tietty klassikot ja parhaat kirjasarjat (Potterit, Millenium-sarja, Jane Austenit jne.jne.). Jouluna yleensä jokanen silti saa sen 1-2 kirjaa lahjaksi :) 



Joululahjoissa mua kiinnostaa silti enemmän niiden ostaminen kun saaminen :D Tietty teen toiveita siinä vaiheessa, kun porukat alkaa kysellä mitä haluan, mut enemmän keskityn lahjojen ostamiseen/tekemiseen toisille. Mulla on aina miljoona ideaa jokasta perheenjäsentä ja ystävää kohti, mutta viimeistään siinä maksuvaiheessa tulee raja vastaan :D Panostan usein erityisesti vanhempieni lahjoihin, koska mun mielestä ne on kaikkein tärkeimmät lahjat. On hauskaa koittaa keksiä jotain persoonallista ja etsiä etsimisen jälkeenkin sitä täydellistä lahjaa. Myös veljet ja meidän koirat saa lahjat joka vuosi :D Rahat alkaa tän jälkeen olla aika vähissä, mutta aina sitä jostain repii vielä muutamiin muihin lahjoihin. On se ihanaa :)





~anni
 

2 kommenttia:

  1. ostin tarjal ton tuomas kyrön kirjan ja tunnen et oon vihdoinki ajan hermolla ! t. nah....

    VastaaPoista