maanantai 21. toukokuuta 2012

Closer

No niin, toistaiseksi viimeinen bussimatka Helsinkiin taittui tänään mukavasti yhdessä Kalin kanssa. Oltiin perillä puoli kahden maissa ja käytiin syömässä yhdessä ennen kuin mä lähdin Lauttasaareen ja Kali kohti Lohjaa ja Kisakallion urheiluopistoa. Kali meni sinne yöksi (järkätty majoitus hakijoille), koska huomenna valintakokeeseen liittyvät urheilujutut alkavat jo aamutuimaan. Ja ilmeisesti kannattikin mennä yöksi, sillä mitä nyt oon tähän mennessä kuullu niin Kalilla on siellä jo monta uuttaa ystävää :D

Alkuillasta tein viimeisen reissun Etu-Töölön lukiolle, missä saatiin takaisin ne viime viikon harjoituskokeet. Oon tuloksiini lopulta ihan tyytyväinen, sillä se meni paljon paremmin kuin odotin. Sain kurssikaverilta jälleen kyydin kotiin ja oli mukava jutella kohtalotoverille lähestyvästä kokeesta :) Tääkin tyyppi onneksi suhtautuu koko pääsykoetouhuun ihanan rennosti, toisin kuin monet muut panikoijat kurssilla... Oon muuten huomannut, että mulla kovin ahdistus iskee aina tasan kaksi viikkoa ennen koetta (yo-kokeet, pääsykoe jne.) ja laantuu siitä eteenpäin niin, että tässä pari päivää ennen koitosta mulla ei oo huolenhäivää mistään :D Hyvä näin.

Ilma täällä on ollut upea: asteita oli iltapäivällä reilut 20 ja kaikkialla tuoksuu kesä, leikattu ruoho ja meri. Aina vaan se jaksaa yllättää ja joka kerta siitä jaksaa innostua - kesästä. En malta odottaa, että pääsykoe on ohi ja pääsen torstaina lähtemään kotiin ja aloittamaan kesäloman! Vapaata mulla on reilun viikon verran ennen yo-juhlaa ja sitä seuraavana maanantaina alkavia töitä. Ja se loma on enemmän kuin ansaittu. Oon onnellinen, että päätin olla aloittamatta kesätöitä vielä toukokuun puolella...

Huomenna aion suunnata rantaan lukemaan, jos ilmat vaan suosii samalla tavalla kuin tänään. Illalla Kali tulee tänne meille yöksi, ettei sieltä Lohjalta tarvi yötä myöten reissata takaisin Ulvilaan. Mulla puolestaan on huomenna toiseksi viimeinen lukupäivä - ihan hullua. Kaksi kuukautta meni niin älyttömän nopeasti! Huhtikuun alussa täällä satoi vielä lunta, mutta nyt lehdet ovat puhjenneet kaikkiin puiston puihin ja ruohonleikkurit hurisee... Ihana kesä.
 

Mahtavaa mennä nukkumaan tällasella fiiliksellä! Ulkona on valosaa ja lokit huutaa... Ihanaa olla onnellinen :)

Yours, anni 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti