maanantai 26. maaliskuuta 2012

Pyöreitä tilastoja

Huomasin äsken, että blogiani on katsottu tasan 5000 kertaa ja anonyymejä lukioita on tasan 40. Hassua :D

Tää päivä on valunu eteenpäin aika tasasesti, mikä tuntuu kyllä hyvältä. Katon jotain turhaakin turhempia tv-ohjelmia ja luen historiaa sillon tällön. Mihinkään ei oo kiire, ja kaikki tuntuu vaan rennolta ja huolettomalta...

Vähän aikaa sitten ostin junaliput mulle ja Kalille perjantaiksi ja soitin samalla mummille, jotta se osaa sitten varautua meidän tuloon tiettyyn kellonaikaan. Sen jälkeen soitin kampaajalle "minä päivänä tahansa, mihin aikaan tahansa"- periaatteella ja sainkin varattua ajan keskiviikolle :) Sitte pitäs vielä värjätä huomenna hiukset niin olis kaikki kunnossa - alkaa toi maantien värinen juurikasvu ottaa aika pahasti päähän :D Ja onhan se kiva laittaa hiukset kuntoon nyt kun koulu on loppunut ja kevät alkamassa.

Eilen tein muuten iskän kanssa kesätyösopimuksen. Ei, me ei tehdä keskenämme kirjallisia sopimuksia. Sovittiin vaan, että saan olla töissä "koko kesän" eli sen ajan, mitä iskäkin on. Sillä on kaksi kahden viikon lomapätkää: kaksi viikkoa kesäkuussa ja kaksi heinä-elokuun vaihteessa. Meidän Barcelonan matka on samaan aikaan iskän toisen kesäloman kanssa, joten siitäkään ei mee multa työaikaa pois :) Eli näillä näkymin ehdin olla töissä 7 viikkoa ja lomailla 4 viikkoa. Ekalla kahden viikon lomalla me lähdetään perheen kanssa reissuun (niin kuin joka vuosi) ja toisella lomapätkällä on sitten se Barcelonan matka. Kouluhan mulla alkaa 27.8, jos pääsen johonkin yliopistoon, joten oon töissä sitten siihen asti :)


Mainitsin iskälle eilen myös ylppärilahjatoiveestani, jota oon tässä jo pitkään miettinyt. Toivon siis omaa järkkäriä. Uskon täysillä tavallisiin digikameroihin ja järkkärit on mun mielestä hiukan yliarvostettuja, mutta mun oma digikamera on kuitenkin jo muutaman vuoden vanha ja alkaa olla aika huonossa hapessa, joten ajattelin pyytää sen tilalle sitten järkkäriä :)


Yours, anni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti