lauantai 10. maaliskuuta 2012

Remonttia, remonttia

Aamulla käytiin pelailemassa Karhuhallilla ja kyllä huomas ettei olla isolla kentällä pelattu sitten viime syyskuun :D Tai itsestäni ainakin sen huomasin... Muut pelas kyllä hyvin, eikä se loppujen lopuksi nyt niin huonosti mennyt :D

Porukoilla on oikeen remonttibuumi menossa. Parin viikonlopun ajan iskä remppas tota eilen valmistunutta saunaa ja nyt se kävi äidin kanssa yhdessä pikkuveljen huoneen kimppuun. Kun tulin pelistä kotiin, näin iskän kantamassa tapettirullia autosta ja kysyin epäuskosena, että ei kai ne nyt vielä alota seuraavaa remonttia. Iskä siihen sitten, että ei me vielä, aloitellaan vähän. Lopputulos on se, että koko Topin huone on tyhjennetty, vaatekaappi irroitettu seinästä, tietokone, televisio, kirjoituspöytä ja sänky kannettu takkahuoneeseen ja niin edelleen :D Että näin meillä aloitellaan kevyesti uutta remonttia... Mutta minkäs sille voi, jos intoa riittää :D

Topin huoneen jälkeen rempataan sitten mun huone :) Muutan syksyllä pois kotoa huolimatta siitä pääsenkö mihinkään opiskelemaan, joten mun huone remontoidaan ikään kuin pelkäksi makuuhuoneeksi. Nythän mulla on täällä sänky, kirjoituspöytä, nojatuoli, lipasto, kirjahylly, vaatekaappi jne. Suunnitelmissa olis laittaa tapetit uusiksi, hankkiutua eroon kaikista huonekaluista ja ostaa vain uusi (leveämpi) sänky, jotain tekstiilejä (matto, verhot, tyynyt ym.), kiva sohva ja varmaan jonkinlainen kaapisto. Mun huone on aika pieni, joten mun mielestä on vaan hyvä, että kirjoituspöydistä ja muista päästään eroon. En kuitenkaan ole kotona muuten kuin välillä viikonloppuisin, joten en tarvitse syksyllä huoneeseeni enää samoja tavaroita kuin tällä hetkellä :)

Kerron remontista sitten kun homma etenee, mutta siihen menee vielä ainakin muutamia viikkoja. Veikkaan, että porukat aloittaa remontin huhtikuun alussa, kun olen valmennuskurssilla :)

Hauskaa lauantain jatkoa! Mä palailen tästä kirjojen pariin :)

Yours, anni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti