sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Scary thoughts

Käykö teille koskaan niin, että meette kirjotuksiin ja tuutte ulos tyytyväisinä, mutta paria päivää myöhemmin alkaa tuntua, että kaikki meni pieleen? Iskee kauhee epävarmuus, vaikka aikasemmin tuntu, että se meni just niin hyvin ku itteltä vois odottaa. Mulle kävi niin eilen, ja tänään tää fiilis vaan jatkuu :( Tosin onhan tää tuttu tunne, syksyllä oli sama juttu.

Syksyllä kun kirjotin bilsan olin varma että se E sieltä tulee, niinkun tulikin. Mutta siinä paria päivää ennen alustavien tulosten julkaisemista iski ihan hirvee olo ja ajatuksiin alko tulvia niitä kohtia, joissa uskoin tehneeni virheitä. En siis tarkota että olisin mitenkään ihan yli stressaantunut ollut, vaan se oli ennemmikin sellanen ikävä tunne vatsan pohjassa. Lopulta kun se E sieltä tuli, helpotti olo huomattavasti, ja piti taas kerran todeta, että olin murehtinut turhaan. Kemia menikin suhteellisen huonosti, mutta pisterajat laski - onneksi. Joten vaikka YTL lähetti mun kemian takasin M:nä, ei se mun mielestä ollut sen arvonen suoritus :D

Äikän tekstitaidosta jäi aluksi hyvä fiilis, mutta melkein saman tien alko taas epäilyttää kaikki, mitä olin kirjottanut :D Todennäköisesti turhaan :) Huomisen englannin kuuntelun jälkeen en tiedä mitä tapahtuu, se on mulle sen verran tärkeä aine, että haluaisin pärjätä. Kuunteluista nyt ei tosin voi koskaan olla varma, niissäkin vaikeustaso on vaihdellu aika paljon vuosittain. 

Ei sais miettiä liikaa... Ei sais kyseenalaistaa niin paljon tekstitaidon kokeen tehtävänantoja eikä englannin kuuntelun vaihtoehtoja. Yleensä se ensimmäinen aavistus osuu aina oikeaan. Jos menee analysoimaan liikaa, menee helposti metsään :)

Tsemppiä muille huomiseen kuunteluun! Muistakaa ottaa rennosti :)

~anni

1 kommentti:

  1. Mulle ainakin kävi noin jokasten kirjotusten jälkeen, kun aikanaan ylioppilaaksi kirjoitin :)Yleensä se on turhaa, mutta ihan ymmärrettävää, että monille käy niin :)

    VastaaPoista