maanantai 2. tammikuuta 2012

Maanantaitunnelmia

Ei vieläkään joulupostausta, kun en yksikertaisesti ole vaivautunut ottamaan kuvia :D 

Ollu todella laiska ja väsyny olo eilen ja tänään... Eilen varmaan ennemminkin uuden vuoden juhlimisesta, mut tänään on kyllä ollu jotain muuta siinä taustalla. Mulla oli ajotunti yhdeltä, ja huomasin jo sillon että ajatukset liikkuu jotenki hirveen hitaasti. Vaikka ajaminen meniki ihan yhtä hyvin ku aina, ni tuntu ettei kunnolla saanu otetta koko hommasta. Kaikki oli jotenki sumussa. Ku pääsin kotiin olin hetken jo aika varma, että mulle on nousemassa kuume, kun päätä särki ihan hirveesti ja kurkkuun sattu aamusta asti... Se meni ohi, mut nyt ku pitäs mennä nukkumaan niin tuntuu, että se tunne alkaa tulla takasin. Inhottavaa :(

Käytiin tänään äitin kanssa hakemassa mun kahdet uudet lasit optikolta ja oon kyllä tosi tyytyväinen :) Laitan vaikka laseistakin kuvia myöhemmin kun saan ton kuvausrumban käynnistettyä :D Tulee sitte paljon kuvia kerralla!

Huomenna alkaa koulu taas ihan normaalisti, mut onneks ei oo ku kolmepäivänen viikko :) Saa sellasen kevyen alotuksen ja sitte onki taas kolme päivää vapaata :D Olispa aina niin...

Koulua jäljellä kuukausi + koeviikko ennen lukulomaa. Kirjotukset lähestyy - TAAS. Tällä kertaa tuntuu, etten oo yhtä valmis ku mitä olin syksyllä, vaikka vois luulla, että toinen kerta sujuis luontevammin. No, saa nähdä - ehkä tästä vielä noustaan kun päästään kokeisiin valmistautumisessaki eteenpäin :)

Hyvää alkavaa kouluviikkoa niille, joilla se alkaa huomenna ja hyvää kouluviikon jatkoa niille, joilla alko eilen. Katkera katse niille, joilla koulu alkaa ensi viikolla :D

~anni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti